15 Mart 2022 Salı

Didim Havuzlu Bahçeli Sıfır 4+1 Satılık Ev:3.250.000 TL

 Didim Havuzlu Bahçeli Sıfır 4+1 Satılık Ev:3.250.000 TL

Didim Efeler mahallesinde bulunan tripleks müstakil havuzlu ve müstakil bahçelidir. Bahçede açık otoprkı bulunmaktadır. Sıfır yeni binadır. Yerler seramik olup kapı ve pencerelerde elektrikli otomatik panjur sistemi vardır. Biri ebeveyn banyosu olmak üzere 4 banyo-wclidir. Ayrı mutfak olan tripleksin Ters katında pergule ve cam balkon bulunmaktadır. Led ışıklandırmalıdır. Yan yana 2 adet aynı özelliklerde tripleks satılıktır. Denize yaklaşık 3.5 km mesafededir. Çevresinde yapılaşma olup villalar bölgesidir. 

Mülkün Özellikleri :

  • 4 yatak odalı,
  • 1 salon,
  • 1 ayrı mutfak,
  • 4 banyo-wc,
  • 1 balkon,
  • Otopark,
  • Müstakil havuz,
  • Müstakil bahçe,
  • Sıfır yeni bina,
  • Villa ile ilgili DETAYLI BİLGİ>>>


Ref : 1286
Didim Fatih Emlak

                                          Didim Havuzlu Bahçeli Sıfır 4+1 Satılık Ev