7 Şubat 2022 Pazartesi

Didim Akbükte Bahçeli Havuzlu Satılık Müstakil Villa: 3.250.000 TL

 

Didim Akbükte Bahçeli Havuzlu Satılık Müstakil Villa:3.250.000TL

Didim Akbük'te bulunan villalar denize sadece 900 metre mesafededir. Sıfır yeni binadır. 12 villadan oluşan sitede ortak kullanımlı büyük bir yüzme havuzu bulunmaktadır. Her villanın kendine ait müstakil bahçesi vardır. Her villaya ait özel açık otoparkı bulunmaktadır. Alt kattaki verandanın pergulesi yapılmıştır. Ayrı mutfaklı dizayn edilmiştir. Pencere ve kapılarda elektrikli otomatik panjur sistemi vardır. 3 banyo wcden ikisi ebeveyn banyosudur. 
Didim Akbükte bahçeli havuzlu satılık villa geniş bahçe alanı ile ön plana çıkmaktadır. 

Villaların Özellikleri:

  • 3 yatak odalı,
  • 1 ayrı mutfaklı,
  • 1 salonlu,
  • 3 banyo-wcli,
  • 1 ayrı wc,
  • 1 balkon,
  • 1 teras,
  • 1 veranda,
  • Elektrikli otomatik panjur sistemi,
  • Ayrı mutfaklı,
  • Açık otopark,
  • Müstakil bahçeli,
  • Ortak kullanımlı büyük havuz.
  • İskanı alınmış, banka kredilerine uygundur.
  • Villa ile DETAYLI BİLGİ>>>>
Didim Fatih Emlak
WhatsApp : 00 90 532 601 75 80



                               https://www.didimfatihemlak.com/tr/emlak/konut-satilik-yazlik/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder