22 Aralık 2021 Çarşamba

Didim Sağturda Tam Müstakil Satılık Villa 3.000.000 TL

 Didim Sağturda Tam Müstakil Satılık Villa : 3.000.000 TL


Didim Sağtur mevkiinde yer alan villa dört tarafı bahçe ve havuzun bulunduğu tam müstakil bir dublekstir. Müstakil havuzlu ve müstakil bahçelidir. Bahçede açık otoparkı vardır. Açık mutfak salonun havuz çıkışında barbeküsü bulunmaktadır.  Sıfır yeni binadır. Büyük Anadolu Hoteline, Sağtur plajına , Denizli Öğretmenler Sitesi plajına ve Sedefkoy plajına mesafesi yaklaşık 900 ile 1300 metre değişmektedir. Pencere ve kapılarda otomatik elektrikli panjur sistemi bulunmaktadır. 
Didim Sağturda tam müstakil satılık villa kendine ait , rahatsız edilmeden ve keyifli bir ortam isteyenler için oldukça idealdir. 

 Villanın Özellikleri :
  • 3 yatak odalı,
  • 1 açık mutfak salonlu ,
  • 2 banyo-wcli,
  • 1 balkonlu ,
  • Müstakil havuzlu,
  • Müstakil bahçeli,
  • Bahçede açık otoparklı,
  • Barbekülü,
  • Sıfır yeni bina,
  • Panjurlu,
  • Yerler seramik ve laminant parkeli,
  • Villa ile ilgili DETAYLI BİLGİ >>>

Ref : 1080

                                             Didim Sağturda Tam Müstakil Satılık Villa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder